سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا پاییز 1401

قبل از هر سفر لازم است اطلاعات کلی راجع به مسیر و مقصد، آب و هوا و خیلی از نکات را بررسی کنید با تور پاییز آنتالیا برنامه ریزی سفرتان که بر عهده ی کارشناسان است و شما فقط کافی ست بار سفر را ببندید و راهی شوید.

آنتالیا یکی از شهرهای پرجمعیت،  بزرگ و خوش آب و هوای ترکیه است که سالانه توریست های زیادی از ایران و سراسر دنیا به این مقصد سفر می کنند.
ترکیه همسایه ی ایران و هم مرز آبی با دریاهای سیاه، مرمره و مدیترانه است.
آنتالیا به علت آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری ویژه ای اش یکی از مقاصد مشهور گردشگری آسیا و حتی جهان محسوب می شود. ساحلی بودن این شهر  باعث رواج و تفریحات و ورزش های آبی و ساحلی در آنتالیا شده است. تا حدی که آنتالیا به خاطر داشتن امکانات و ورزش های آبی در جهان مشهور شده است.

این شهر آنقدر دلنشین و خوش آب و هواست که حتی در فصل پاییز هم می توانید به سواحل این شهر بروید و از زیبایی ها و تفریحات ساحلی اش لذت ببرید.
اگر می خواهید با تور آنتالیا پاییز 1401 به آنتالیا سفر کنید، حتما از ساحل چیرالی و ساحل آدراسان دیدن کنید، زیرا این دو ساحل از زیباترین سواحل آنتالیا است و جاذبه های بصری زیادی دارند و به طور قطعی آفتاب گرفتن در این سواحل یکی از خاطره های به یاد ماندنی ای برایتان می شود.

قیمت تور آنتالیا در پاییز 1401

هزینه تور پاییز استانبول هم مثل سایر تور ها بر اساس چند عامل دسته بندی و قیمت گذاری می شود: نوع هتل، ستاره، امکانات و منطقه آن، قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت تان، فصل سفر و خدمات و امکانات ویژه از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت تور پاییز استانبول هستند.

آنتالیا به علت آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری ویژه ای که دارد یکی از مقاصد مشهور گردشگری آسیا و به طور کلی جهان محسوب می شود. ساحلی بودن این کشور باعث رواج ورزش های آبی و تفریحات ساحلی در آنتالیا شده است. تا حدی که آنتالیا به علت برخورداری از امکانات و ورزش های آبی در جهان مشهور شده است. همین موضوعات است که باعث شده است آنتالیا یکی از مقاصد مناسب برای سفرهای بهار و تابستان باشد.
در واقع اکثر گردشگران ترجیح می دهند این فصل ها را برای سفر خود انتخاب کنند تا بتوانند به راحتی در دریاهای این کشور شنا کرده و از ورزش های آبی آن نیز نهایت استفاده را داشته باشند. اما آنتالیا آب و هوایی معتدل دارد و در زمستان ها نیز آن چنان سرد نمی شود. از طرفی این شهر علاوه بر امکانات ساحلی و ورزش های آبی، از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است که می تواند برای شما جالب باشد. همچنین هوای خنک در فصل پاییز نیز می تواند بر لذت سفر شما بیفزاید. بنابراین تور آنتالیا پاییز 1401 می تواند انتخاب ویژه ای برای شما باشد.

در تور آنتالیا پاییز هر چند که نمی توانید از تفریحات آبی استفاده کنید اما فرصت مناسبی برای گشت و گذار و لذت بردن از جاذبه های تاریخی و طبیعی ست.

منبع: تور آنتالیا پاییز 1401