سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا از مشهد

یکی از بهترین مقصد هایی که برای تفریح و گذراندن تعطیلات به ذهن گردشگران می رسد تور آنتالیا با تفریحات و جاذبه های گردشگری و تاریخی بی نظیر است.

آنتالیا به خاطر داشتن همه جور تفریحات، جاذبه و سرگرمی هر نوع سلیقه‌ای را جذب خودش می کند و جزو محبوب ترین شهرها از نظر گردشگران است. اگر علاقه مند به مکان‌های تاریخی و باستانی و یا حتی عاشق دنیای مدرن و امروزی هستید، این سفر جزو بهترین انتخاب ‌ها است.

معراج گشت آسمان با ارائه تور آنتالیا از مشهد فرصتی را فراهم کرده تا شما گردشگران گرامی بتوانید بدون اتلاف وقت برای سفر به تهران و از تهران به آنتالیا، مستقیما به از مشهد به این شهر زیبا سفر کنید.

قیمت تور آنتالیا از مشهد

هزینه تور آنتالیا از مشهد با توجه به نوع ایرلاین، بلیط رفت و برگشت، پرواز مستقیم یا غیر مستقیم، امکانات و خدمات و منطقه هتل، امکانات و گشت های مضاف قیمت گذاری می شود.

شما شهروندان مشهدی هر چه خدمات بیشتری در تور بخواهید، قیمت آن گران ‌تر برایتان تمام خواهد شد. در مجموع قیمت تور لحظه آخری آنتالیا از مشهد به عوامل مختلفی از جمله نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله تردد (اتوبوس یا هواپیما)، تعداد روزها و شب ‌های اقامت، محل اقامت (هتل های آنتالیا، هتل آپارتمان، مسافرخانه، خوابگاه و...)، وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام)، برنامه‌ های تفریحی تور و... بستگی دارد.
تور آنتالیا از مشهد توری به یاد ماندنی به یک مقصد بزرگ گردشگری می باشد وهمه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
در بازه زمانی فصل هایی که هوا مناسب وگرم تر است عموما تقاضا برای تور از مشهد به آنتالیا افزایش می یابد. این قضیه باعث افزایش قیمت هتل و پرواز می شود و هزینه ی بیشتری باید برای تور پرداخت نمایید.

دلایل زیادی برای سفر به آنتالیا وجود دارد. خوش گذرانی، تفریح، تجارت در آنتالیا و خرید کالا از آنتالیا از عوامل سفر به آنتالیا هستند. از طرفی، جاذبه‌های منحصربه‌فرد در آنتالیا بگونه‌ای هستند که به سادگی نمی توان از آنها گذر کرد. سواحل آنتالیا، فستیوال‌های معروف آنتالیا و لذت تفریحات آبی در آنتالیا دست به دست هم می دهند تا آنتالیا را برای سفر در تعطیلات انتخاب کنید. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته که همسایگی بین ایران و ترکیه بر قرار گرفتن آنتالیا در لیست مقاصد نوروزی و تابستانی، استقبال بی نظیر گردشگران از آنتالیا را دو چندان می کند.

استفاده از تور آنتالیا از مشهد باعث می شود تا سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید و همه ی دردسرها و نگرانی های رزرو و هماهنگی را به کارشناسان مربوطه بسپارید.

منبع: تور آنتالیا از مشهد