سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا مهر 1401

یکی از بزرگترین و پر درخواست ترین تور های خارجی سفر به شهر آنتالیاست که در هر فصلی و با هر سلیقه ای با هدفی خاص می توانید به این مقصد خاطره انگیز سفر کنید.

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری بین ایرانی ها و سایر مردم جهان است. سواحل زیبا، طبیعت و جاذبه های چشم‌نواز، تفریحات هیجان انگیز و ... همگی به جذابیت این شهر برای سفر اضافه می کنند.
آنتالیا تفریحات متنوع و گوناگون و آثار تاریخی و گردشگری زیادی دارد. به همین دلیل این شهر برای تمامی سلایق مناسب است. راه‌های زیادی برای سفر به این شهر هست ولی راحت‌ترین آن‌ها رزرو تور آنتالیا می باشد.

تور آنتالیا مهر ماه

اکثر گردشگران ترجیح می دهند در فصل های بهار و تابستان به این مقصد بروند تا بتوانند به راحتی در دریاهای این شهر شنا کنند و از ورزش ها تفریحات  آبی و ساحلی اش نهایت لذت را ببرند. ولی از آن جایی که آنتالیا آب و هوایی معتدل دارد و در زمستان هایش هم آن چنان سرد نیست و از طرفی، علاوه بر امکانات ساحلی و ورزش های آبی، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد.
همچنین هوای خنک پاییز نیز می تواند بر لذت سفر تان اضافه کند.

قیمت تور آنتالیا مهر 1401

هزینه تور آنتالیا در مهر 1401 با توجه به هتل انتخابی شما، منطقه، ستاره و UALL بودن یا نبودن، نوع ایرلاین، مستقیم یا غیر مستقیم بودن و تاریخ پرواز تان برآورد می شود.

آنتالیا به علت آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری ویژه ای که دارد یکی از مقاصد مشهور گردشگری آسیا و به طور کلی جهان محسوب می شود. در این شهر علاوه بر امکانات مناسب برای گردشگران، هزینه های رفاهی و خرید نیز به نسبت دیگر شهرها پایین است و همین امر باعث محبوبیت بیش از پیش آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه شده است.

پس از سفر به آنتالیا حتی در فصل پاییز نیز، شما می توانید به سواحل این شهر رفته و از زیبایی های بصری این سواحل استفاده کنید. اگر با تور آنتالیا مهر 1401 به آنتالیا سفر کردید، حتما بازدید از ساحل چیرالی و ساحل آدراسان را در برنامه ی سفر خود قرار دهید. این دو ساحل از زیباترین سواحل آنتالیا محسوب شده و جاذبه های بصری زیادی دارند. قطعا آفتاب گرفتن در کنار این سواحل یکی از خاطره های به یاد ماندنی برای شما خواهد شد.

درست که شاید در ماه مهر نتوانید در دریاهای آنتالیا شنا کنید و یا از تفریحات آبی استفاده کنید اما قدم زدن در ساحل و دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی خودش لذتی وصف نشدنی در آنتالیاست.

منبع: تور آنتالیا مهر 1401