سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا شهریور 1401

اواخر تابستان یعنی شهریور ماه بهترین فرصت برای رفتن به یک سفر خاطره انگیز و به یاد ماندنی ست پس چه بهتر که مقصدی خاطره ساز و جذاب را انتخاب کنید که تفریحات تابستانی فراوانی داشته باشد.
آنتالیا نگین مدیترانه و یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای توریستی هم جوار دریای مدیترانه است که هر گردشگری حداقل یک بار به آن سفر کرده. آنتالیا، شهری ایده‌آل و رویایی ست که شما را محو آرامش و زیبایی اش می‌کند.
این شهر پر از جاذبه‌های طبیعی و بکر و اماکن قدیمی و تاریخی است. در سفر به آنتالیا اقامت در هتل‌های لوکس و یوآل قطعا سفری هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

تور آنتالیا در شهریور ماه

به علت گرم بودن هوای تابستان های آنتالیا، سفر در این فصل می تواند برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن در سواحل مناسب تر باشد. در واقع بهار و تابستان بهترین زمان سفر به آنتالیا است و شما گردشگران محترم می توانید با معراج گشت آسمان و ارزانترین تور شهریور آنتالیا به این مقصد سفر کنید و نهایت لذت را از این آب و هوای عالی ببرید.

قیمت تور آنتالیا شهریور 1401

هزینه تور آنتالیا در شهریور ماه به دلیل آب و هوای بی نظیر و درخواست بالای گردشگران کمی بالاتر از سایر فصل هاست و برآورد هزینه آن بر اساس نوع و ستاره هتل محل اقامت تان، نوع ایرلاین و پروازتان، خدمات و امکانات مضاف و ... تعین می شود.
ارزانترین تور آنتالیا شهریور 1401 را از معراج گشت آسمان تهیه فرمائید.

بدک نیست در سفر با تور آنتالیا شهریور 1401 اطلاعاتی در خصوص آفرهای هیجان انگیز این شهر ساحلی و نیز قیمت تور و پرواز و... قبل از رفتن به این مقصد رویایی داشته باشید. تابستان‌ های آنتالیا بسیار گرم و مرطوب می شود، اما ساحلی بودن این شهر، مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای حمام آفتاب و ورزش های آبی بشمار می رود.

با این اوصاف فصل تابستان را می توان فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا نام برد و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند. لازم به ذکر است که در شهریور ماه نیز دمای هوا در آنتالیا روبه کاهش رفته و بهترین ماه این فصل برای سفر به آنتالیا می ‌باشد.

تابستان بهترین زمان ممکن برای سفر به آنتالیا ترکیه است. در این فصل می توانید بهترین هتل های ساحلی را رزرو کنید و به تفریحات هیجان انگیز ساحلی بپردازید.

با باز شدن مدارس و دانشگاه ها در فصل های دیگر فرصت کمتری برای گشت و گذار پیدا می شود پس می توانید از تور آنتالیا شهریور ماه نهایت استفاده را برای روز های پایانی تابستان کنید.

منبع: تور آنتالیا شهریور 1401