سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا تابستان 1401

فصل تابستان فصل گردش و تفریح و ساختن خاطرات به یاد ماندنی ست حالا برای ما ایرانیان کجا بهتر از کشور ترکیه که هم نزدیکی مان هست و هم تفریحات بی نظیر و زیادی در شهر های آن وجود دارد.
تابستان‌ های آنتالیا گرم و مرطوب است، ولی ساحلی بودن اش آن را به مکانی بسیار مناسب و ایده آل برای حمام آفتاب و ورزش های آبی تبدیل می کند.
به همین دلیل می توان تابستان را فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا نام برد و بسیاری از گردشگرانی که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند.
تابستان‌های داغ، آنتالیا را تبدیل به توریستی ترین شهر ترکیه در این فصل کرده است. در تابستان دمای آب‌های سواحل آنتالیا بیشتر می شود و استفاده از تفریحات ساحلی ساده‌تر می‌شود. به همین دلیل است که تور تابستان آنتالیا بیشترین متقاضی را بین تمامی فصل ها دارد.

قیمت تور آنتالیا تابستان 1401

تعداد متقاضیان تور آنتالیا در تابستان 1401 بیشتر از سایر فصل هاست، با افزایش مسافران قیمت هتل‌ و پروازها نسبتا بالا می رود ولی با استفاده از تور ارزان تابستان آنتالیا با معراج گشت می توانید سفری عالی و خوش داشته باشید و با تور تابستان آنتالیا از تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز می توانید از شهر محل زندگی تان به این شهر ساحلی بی نظیر سفر کنید.

دمای هوای آنتالیا در تابستان بین 35 الی 40 درجه سانتی‌گراد و رطوبت آن بین 60 الی 80 درصد است. میزان بارش در آنتالیا در فصل تابستان تقریباً به صفر می‌رسد. پس مسافران می‌توانند با خیال راحت یک برنامه‌ریزی برای سفری آفتابی داشته باشند.

اقامت و تفریح خوب در آنتالیا بستگی به معیارهای شما در این سفر دارد. در صورتی که معیار شما دنج بودن و خلوت بودن محل اقامت و تفریحات است؛ محله‌ی کمر و بلک برای اقامت پیشنهاد می‌شود. اگر هم تمایل به اقامت در مرکز شهر و دسترسی سریع به مراکز خرید را دارید، محله‌ی لارا بهترین انتخاب برای شما است.

آنتالیا بیشتر جذابیتش را مدیون ساحل و پارک‌های آبی و هتل‌هایش است. در نتیجه اغلب هتل‌های آنتالیا در نوع خود بهترین هستند. در این شهر می‌توانید با اقامت در هتل‌های یوآل و آل از بیشترین خدمات بهره‌مند شوید. بهترین هتل‌های آنتالیا در دو منطقه لارا و کالچی وجود دارند.

تور لحظه آخری آنتالیا در تابستان

گاهی ممکن است ظرفیت یک تور آنتالیا تا روزهای پایانی تکمیل نشود. ازاین‌رو برگزار کننده ممکن است تور را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند. تورهای لحظه آخری آنتالیا بیشتر در تابستان یافت می‌شوند، زیرا در این ایام تعداد پروازهای آنتالیا افزایش یافته و با کمی خوش شانسی می‌توانید یک تور لحظه آخری آنتالیا را تهیه کنید.

با معراج گشت آسمان و تهیه تور تابستان آنتالیا بی شک سفری به دل سواحل زیبا و زیبایی های وصف نشدنی و سفری با برنامه ریزی دقیق و خیالی راحت با مناسب ترین هزینه دارید.

منبع: تور آنتالیا تابستان 1401