سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور وان نوروز 1402

ایام نوروز بخاطر تعطیلات و شور و شادی و هیجان مورد توجه بسیاری از گردشگران برای سفر است که تور وان بهترین گزینه با قیمت کاملا مناسب و به صرفه و جاذبه های فراوان می باشد.

هرچند بهترین زمان سفر به وان از نظر آب‌وهوایی تابستان است ولی به خاطر تعطیلات، نوروز، جشنواره‌ های نوروزی‌ و کنسرت‌های مختلف در این ایام وان بسیار شلوغ است. البته که این شهر هم در ایام نوروز و هم در روزهای عادی سال همیشه طرفداران خودش را در سراسر دنیا دارد.
همه ساله در نوروز هزاران ایرانی برای گردش و گذراندن تعطیلات به ترکیه سفر می کنند،که پرطرفدار ترین مقصد های گردشگری برای ایرانیان، استانبول، آنتالیا و وان هستند.
از دلایل دیگر پرطرفدار بودن تور نوروزی وان، ارزان بودن قیمت
 تور زمینی وان زمینی و نزدیک بودن اش به ایران است.

قیمت تور وان نوروز

به طور کلی هزینه تور وان زمینی در نوروز به طور چشمگیری پایین تر از سایر مسیر هاست و برآورد هزینه آن به عواملی مثل: کیفیت و ستاره هتل، بلیط اتوبوس رفت و برگشت و هزینه اجاره ون های ترک که همگی داخل یک پکیج هستند بستگی دارد.

بر اساس گفته‌های مدیران هتل‌های وان، در ایام نوروز هتل‌ها و حتی سوئیت‌های داخل و حومه شهر وان، به شدت شلوغ و اکثرا در اختیار گردشگران ایرانی هستند و همه ساله بر تعداد این گردشگران افزوده می‌شود که این مساله نشان دهنده این است که جاذبه‌های توریستی وان، با اقبال گردشگران ایرانی روبرو شده‌است. پس اگر قصد دارید برای نوروز در وان باشید حتما باید زودتر اقدام کنید.

در سال های اخیر جمعیت بسیار زیادی متقاضی آفر تور وان یا همان تور لحظه آخری وان ویژه نوروز بودند. از مزایای تور وان لحظه آخری عید این است که از نظر فنی هیچ تفاوتی با تور مسافرتی وان ندارد و از طرفی هم هزینه پایین تری برای شما علاقه مندان دارد. با این توصیفات از معایب این تورها می توان به این موضوع اشاره کرد که ممکن است بعد از خرید آن زمان کافی برای سفر نداشته باشید و حتی چند ساعت بعد زمان پروازتان به وان باشد پس باید همیشه آماده سفر باشید.

مردم شهر وان ترکیه بسیار خونگرم هستند و با گردشگرها و مخصوصاً ایرانیان خیلی سریع ارتباط برقرار می کنند و همین ‏که متوجه ایرانی بودن شما می شوند،سعی می کنند به فارسی صحبت کنند و اکثراً قیمت اجناس را علاوه بر لیر ترکیه به ‏ریال هم به مشتری اعلام می کنند! به علت رفت و آمد زیاد گردشگرها، در تور وان نوروز 1402 خرید و فروش؛ مخصوصاً در زمینه پوشاک از ‏رونق خاصی برخوردار است و فروشگاههای بسیار بزرگِ چندین طبقه،انواع و اقسام برندهای مختلف ترک ‏و اروپایی را عرضه می کنند.

اگر شهر وان را جهت گشت و گذار در نوروز 1402 انتخاب کردید حتما از جاذبه های گردشگری آن نیز دیدن نمایید. از انجایی که این شهر جزو مهم ترین مرکز گردشگری شرق ترکیه است شامل مقاصد گردشگری می باشد که عبارت اند از: دریاچه وان, قلعه وان, آبشار مردایه, خانه گربه های وان, کلیسای آختامار.

برای رزرو تور وان زمینی و دریافت اطلاعات کافی درباره ی سفر با مشاورین و کارشناسان معراج گشت در تماس باشید تا ایام نوروزتان را به خوبی سپری کنید.

منبع: تور وان نوروز 1402