سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا مهر 1401

یکی از بزرگترین و پر درخواست ترین تور های خارجی سفر به شهر آنتالیاست که در هر فصلی و با هر سلیقه ای با هدفی خاص می توانید به این مقصد خاطره انگیز سفر کنید.

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری بین ایرانی ها و سایر مردم جهان است. سواحل زیبا، طبیعت و جاذبه های چشم‌نواز، تفریحات هیجان انگیز و ... همگی به جذابیت این شهر برای سفر اضافه می کنند.
آنتالیا تفریحات متنوع و گوناگون و آثار تاریخی و گردشگری زیادی دارد. به همین دلیل این شهر برای تمامی سلایق مناسب است. راه‌های زیادی برای سفر به این شهر هست ولی راحت‌ترین آن‌ها رزرو تور آنتالیا می باشد.

تور آنتالیا مهر ماه

اکثر گردشگران ترجیح می دهند در فصل های بهار و تابستان به این مقصد بروند تا بتوانند به راحتی در دریاهای این شهر شنا کنند و از ورزش ها تفریحات  آبی و ساحلی اش نهایت لذت را ببرند. ولی از آن جایی که آنتالیا آب و هوایی معتدل دارد و در زمستان هایش هم آن چنان سرد نیست و از طرفی، علاوه بر امکانات ساحلی و ورزش های آبی، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد.
همچنین هوای خنک پاییز نیز می تواند بر لذت سفر تان اضافه کند.

قیمت تور آنتالیا مهر 1401

هزینه تور آنتالیا در مهر 1401 با توجه به هتل انتخابی شما، منطقه، ستاره و UALL بودن یا نبودن، نوع ایرلاین، مستقیم یا غیر مستقیم بودن و تاریخ پرواز تان برآورد می شود.

آنتالیا به علت آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری ویژه ای که دارد یکی از مقاصد مشهور گردشگری آسیا و به طور کلی جهان محسوب می شود. در این شهر علاوه بر امکانات مناسب برای گردشگران، هزینه های رفاهی و خرید نیز به نسبت دیگر شهرها پایین است و همین امر باعث محبوبیت بیش از پیش آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه شده است.

پس از سفر به آنتالیا حتی در فصل پاییز نیز، شما می توانید به سواحل این شهر رفته و از زیبایی های بصری این سواحل استفاده کنید. اگر با تور آنتالیا مهر 1401 به آنتالیا سفر کردید، حتما بازدید از ساحل چیرالی و ساحل آدراسان را در برنامه ی سفر خود قرار دهید. این دو ساحل از زیباترین سواحل آنتالیا محسوب شده و جاذبه های بصری زیادی دارند. قطعا آفتاب گرفتن در کنار این سواحل یکی از خاطره های به یاد ماندنی برای شما خواهد شد.

درست که شاید در ماه مهر نتوانید در دریاهای آنتالیا شنا کنید و یا از تفریحات آبی استفاده کنید اما قدم زدن در ساحل و دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی خودش لذتی وصف نشدنی در آنتالیاست.

منبع: تور آنتالیا مهر 1401

 


تور آنتالیا شهریور 1401

اواخر تابستان یعنی شهریور ماه بهترین فرصت برای رفتن به یک سفر خاطره انگیز و به یاد ماندنی ست پس چه بهتر که مقصدی خاطره ساز و جذاب را انتخاب کنید که تفریحات تابستانی فراوانی داشته باشد.
آنتالیا نگین مدیترانه و یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای توریستی هم جوار دریای مدیترانه است که هر گردشگری حداقل یک بار به آن سفر کرده. آنتالیا، شهری ایده‌آل و رویایی ست که شما را محو آرامش و زیبایی اش می‌کند.
این شهر پر از جاذبه‌های طبیعی و بکر و اماکن قدیمی و تاریخی است. در سفر به آنتالیا اقامت در هتل‌های لوکس و یوآل قطعا سفری هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

تور آنتالیا در شهریور ماه

به علت گرم بودن هوای تابستان های آنتالیا، سفر در این فصل می تواند برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن در سواحل مناسب تر باشد. در واقع بهار و تابستان بهترین زمان سفر به آنتالیا است و شما گردشگران محترم می توانید با معراج گشت آسمان و ارزانترین تور شهریور آنتالیا به این مقصد سفر کنید و نهایت لذت را از این آب و هوای عالی ببرید.

قیمت تور آنتالیا شهریور 1401

هزینه تور آنتالیا در شهریور ماه به دلیل آب و هوای بی نظیر و درخواست بالای گردشگران کمی بالاتر از سایر فصل هاست و برآورد هزینه آن بر اساس نوع و ستاره هتل محل اقامت تان، نوع ایرلاین و پروازتان، خدمات و امکانات مضاف و ... تعین می شود.
ارزانترین تور آنتالیا شهریور 1401 را از معراج گشت آسمان تهیه فرمائید.

بدک نیست در سفر با تور آنتالیا شهریور 1401 اطلاعاتی در خصوص آفرهای هیجان انگیز این شهر ساحلی و نیز قیمت تور و پرواز و... قبل از رفتن به این مقصد رویایی داشته باشید. تابستان‌ های آنتالیا بسیار گرم و مرطوب می شود، اما ساحلی بودن این شهر، مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای حمام آفتاب و ورزش های آبی بشمار می رود.

با این اوصاف فصل تابستان را می توان فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا نام برد و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند. لازم به ذکر است که در شهریور ماه نیز دمای هوا در آنتالیا روبه کاهش رفته و بهترین ماه این فصل برای سفر به آنتالیا می ‌باشد.

تابستان بهترین زمان ممکن برای سفر به آنتالیا ترکیه است. در این فصل می توانید بهترین هتل های ساحلی را رزرو کنید و به تفریحات هیجان انگیز ساحلی بپردازید.

با باز شدن مدارس و دانشگاه ها در فصل های دیگر فرصت کمتری برای گشت و گذار پیدا می شود پس می توانید از تور آنتالیا شهریور ماه نهایت استفاده را برای روز های پایانی تابستان کنید.

منبع: تور آنتالیا شهریور 1401


تور آنتالیا تابستان 1401

فصل تابستان فصل گردش و تفریح و ساختن خاطرات به یاد ماندنی ست حالا برای ما ایرانیان کجا بهتر از کشور ترکیه که هم نزدیکی مان هست و هم تفریحات بی نظیر و زیادی در شهر های آن وجود دارد.
تابستان‌ های آنتالیا گرم و مرطوب است، ولی ساحلی بودن اش آن را به مکانی بسیار مناسب و ایده آل برای حمام آفتاب و ورزش های آبی تبدیل می کند.
به همین دلیل می توان تابستان را فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا نام برد و بسیاری از گردشگرانی که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند.
تابستان‌های داغ، آنتالیا را تبدیل به توریستی ترین شهر ترکیه در این فصل کرده است. در تابستان دمای آب‌های سواحل آنتالیا بیشتر می شود و استفاده از تفریحات ساحلی ساده‌تر می‌شود. به همین دلیل است که تور تابستان آنتالیا بیشترین متقاضی را بین تمامی فصل ها دارد.

قیمت تور آنتالیا تابستان 1401

تعداد متقاضیان تور آنتالیا در تابستان 1401 بیشتر از سایر فصل هاست، با افزایش مسافران قیمت هتل‌ و پروازها نسبتا بالا می رود ولی با استفاده از تور ارزان تابستان آنتالیا با معراج گشت می توانید سفری عالی و خوش داشته باشید و با تور تابستان آنتالیا از تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز می توانید از شهر محل زندگی تان به این شهر ساحلی بی نظیر سفر کنید.

دمای هوای آنتالیا در تابستان بین 35 الی 40 درجه سانتی‌گراد و رطوبت آن بین 60 الی 80 درصد است. میزان بارش در آنتالیا در فصل تابستان تقریباً به صفر می‌رسد. پس مسافران می‌توانند با خیال راحت یک برنامه‌ریزی برای سفری آفتابی داشته باشند.

اقامت و تفریح خوب در آنتالیا بستگی به معیارهای شما در این سفر دارد. در صورتی که معیار شما دنج بودن و خلوت بودن محل اقامت و تفریحات است؛ محله‌ی کمر و بلک برای اقامت پیشنهاد می‌شود. اگر هم تمایل به اقامت در مرکز شهر و دسترسی سریع به مراکز خرید را دارید، محله‌ی لارا بهترین انتخاب برای شما است.

آنتالیا بیشتر جذابیتش را مدیون ساحل و پارک‌های آبی و هتل‌هایش است. در نتیجه اغلب هتل‌های آنتالیا در نوع خود بهترین هستند. در این شهر می‌توانید با اقامت در هتل‌های یوآل و آل از بیشترین خدمات بهره‌مند شوید. بهترین هتل‌های آنتالیا در دو منطقه لارا و کالچی وجود دارند.

تور لحظه آخری آنتالیا در تابستان

گاهی ممکن است ظرفیت یک تور آنتالیا تا روزهای پایانی تکمیل نشود. ازاین‌رو برگزار کننده ممکن است تور را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند. تورهای لحظه آخری آنتالیا بیشتر در تابستان یافت می‌شوند، زیرا در این ایام تعداد پروازهای آنتالیا افزایش یافته و با کمی خوش شانسی می‌توانید یک تور لحظه آخری آنتالیا را تهیه کنید.

با معراج گشت آسمان و تهیه تور تابستان آنتالیا بی شک سفری به دل سواحل زیبا و زیبایی های وصف نشدنی و سفری با برنامه ریزی دقیق و خیالی راحت با مناسب ترین هزینه دارید.

منبع: تور آنتالیا تابستان 1401


تور آنتالیا پاییز 1401

قبل از هر سفر لازم است اطلاعات کلی راجع به مسیر و مقصد، آب و هوا و خیلی از نکات را بررسی کنید با تور پاییز آنتالیا برنامه ریزی سفرتان که بر عهده ی کارشناسان است و شما فقط کافی ست بار سفر را ببندید و راهی شوید.

آنتالیا یکی از شهرهای پرجمعیت،  بزرگ و خوش آب و هوای ترکیه است که سالانه توریست های زیادی از ایران و سراسر دنیا به این مقصد سفر می کنند.
ترکیه همسایه ی ایران و هم مرز آبی با دریاهای سیاه، مرمره و مدیترانه است.
آنتالیا به علت آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری ویژه ای اش یکی از مقاصد مشهور گردشگری آسیا و حتی جهان محسوب می شود. ساحلی بودن این شهر  باعث رواج و تفریحات و ورزش های آبی و ساحلی در آنتالیا شده است. تا حدی که آنتالیا به خاطر داشتن امکانات و ورزش های آبی در جهان مشهور شده است.

این شهر آنقدر دلنشین و خوش آب و هواست که حتی در فصل پاییز هم می توانید به سواحل این شهر بروید و از زیبایی ها و تفریحات ساحلی اش لذت ببرید.
اگر می خواهید با تور آنتالیا پاییز 1401 به آنتالیا سفر کنید، حتما از ساحل چیرالی و ساحل آدراسان دیدن کنید، زیرا این دو ساحل از زیباترین سواحل آنتالیا است و جاذبه های بصری زیادی دارند و به طور قطعی آفتاب گرفتن در این سواحل یکی از خاطره های به یاد ماندنی ای برایتان می شود.

قیمت تور آنتالیا در پاییز 1401

هزینه تور پاییز استانبول هم مثل سایر تور ها بر اساس چند عامل دسته بندی و قیمت گذاری می شود: نوع هتل، ستاره، امکانات و منطقه آن، قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت تان، فصل سفر و خدمات و امکانات ویژه از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت تور پاییز استانبول هستند.

آنتالیا به علت آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری ویژه ای که دارد یکی از مقاصد مشهور گردشگری آسیا و به طور کلی جهان محسوب می شود. ساحلی بودن این کشور باعث رواج ورزش های آبی و تفریحات ساحلی در آنتالیا شده است. تا حدی که آنتالیا به علت برخورداری از امکانات و ورزش های آبی در جهان مشهور شده است. همین موضوعات است که باعث شده است آنتالیا یکی از مقاصد مناسب برای سفرهای بهار و تابستان باشد.
در واقع اکثر گردشگران ترجیح می دهند این فصل ها را برای سفر خود انتخاب کنند تا بتوانند به راحتی در دریاهای این کشور شنا کرده و از ورزش های آبی آن نیز نهایت استفاده را داشته باشند. اما آنتالیا آب و هوایی معتدل دارد و در زمستان ها نیز آن چنان سرد نمی شود. از طرفی این شهر علاوه بر امکانات ساحلی و ورزش های آبی، از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است که می تواند برای شما جالب باشد. همچنین هوای خنک در فصل پاییز نیز می تواند بر لذت سفر شما بیفزاید. بنابراین تور آنتالیا پاییز 1401 می تواند انتخاب ویژه ای برای شما باشد.

در تور آنتالیا پاییز هر چند که نمی توانید از تفریحات آبی استفاده کنید اما فرصت مناسبی برای گشت و گذار و لذت بردن از جاذبه های تاریخی و طبیعی ست.

منبع: تور آنتالیا پاییز 1401


تور آنتالیا از مشهد

یکی از بهترین مقصد هایی که برای تفریح و گذراندن تعطیلات به ذهن گردشگران می رسد تور آنتالیا با تفریحات و جاذبه های گردشگری و تاریخی بی نظیر است.

آنتالیا به خاطر داشتن همه جور تفریحات، جاذبه و سرگرمی هر نوع سلیقه‌ای را جذب خودش می کند و جزو محبوب ترین شهرها از نظر گردشگران است. اگر علاقه مند به مکان‌های تاریخی و باستانی و یا حتی عاشق دنیای مدرن و امروزی هستید، این سفر جزو بهترین انتخاب ‌ها است.

معراج گشت آسمان با ارائه تور آنتالیا از مشهد فرصتی را فراهم کرده تا شما گردشگران گرامی بتوانید بدون اتلاف وقت برای سفر به تهران و از تهران به آنتالیا، مستقیما به از مشهد به این شهر زیبا سفر کنید.

قیمت تور آنتالیا از مشهد

هزینه تور آنتالیا از مشهد با توجه به نوع ایرلاین، بلیط رفت و برگشت، پرواز مستقیم یا غیر مستقیم، امکانات و خدمات و منطقه هتل، امکانات و گشت های مضاف قیمت گذاری می شود.

شما شهروندان مشهدی هر چه خدمات بیشتری در تور بخواهید، قیمت آن گران ‌تر برایتان تمام خواهد شد. در مجموع قیمت تور لحظه آخری آنتالیا از مشهد به عوامل مختلفی از جمله نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله تردد (اتوبوس یا هواپیما)، تعداد روزها و شب ‌های اقامت، محل اقامت (هتل های آنتالیا، هتل آپارتمان، مسافرخانه، خوابگاه و...)، وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام)، برنامه‌ های تفریحی تور و... بستگی دارد.
تور آنتالیا از مشهد توری به یاد ماندنی به یک مقصد بزرگ گردشگری می باشد وهمه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
در بازه زمانی فصل هایی که هوا مناسب وگرم تر است عموما تقاضا برای تور از مشهد به آنتالیا افزایش می یابد. این قضیه باعث افزایش قیمت هتل و پرواز می شود و هزینه ی بیشتری باید برای تور پرداخت نمایید.

دلایل زیادی برای سفر به آنتالیا وجود دارد. خوش گذرانی، تفریح، تجارت در آنتالیا و خرید کالا از آنتالیا از عوامل سفر به آنتالیا هستند. از طرفی، جاذبه‌های منحصربه‌فرد در آنتالیا بگونه‌ای هستند که به سادگی نمی توان از آنها گذر کرد. سواحل آنتالیا، فستیوال‌های معروف آنتالیا و لذت تفریحات آبی در آنتالیا دست به دست هم می دهند تا آنتالیا را برای سفر در تعطیلات انتخاب کنید. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته که همسایگی بین ایران و ترکیه بر قرار گرفتن آنتالیا در لیست مقاصد نوروزی و تابستانی، استقبال بی نظیر گردشگران از آنتالیا را دو چندان می کند.

استفاده از تور آنتالیا از مشهد باعث می شود تا سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید و همه ی دردسرها و نگرانی های رزرو و هماهنگی را به کارشناسان مربوطه بسپارید.

منبع: تور آنتالیا از مشهد